توصیه های مدیرکل موزه ها به مردم برای بازدید از اماکن تاریخی در نوروز 1400

به گزارش دوست بلاگ، محمدرضا کارگر گفت: تمام موزه ها و کاخ موزه ها تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور برای ارائه خدمات بهتر به مردم، مجهز به سیستم فروش بلیت الکترونیکی شدند.

توصیه های مدیرکل موزه ها به مردم برای بازدید از اماکن تاریخی در نوروز 1400

او اضافه نمود: با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و موافقت این ستاد با سفر به شهرهای زرد و آبی و تاکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت با همکاری شرکت مجری طرف قرارداد بلیت الکترونیکی ابنیه تاریخی فرهنگی، اقدام به سانس بندی کردن اماکن این وزارتخانه نموده است.

کارگر توضیح داد: برای جلوگیری از ازدحام در ایام نوروز، موزه ها و کاخ موزه ها بر اساس ظرفیت خود پذیرش می نمایند و بازدیدهای گروهی انجام می گردد. لذا از بازدیدنمایندگان تقاضا می گردد ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی نسبت به این موضوع، اطلاعات دقیق را از تارنمای اماکن دریافت و بلیت خود را به شکل غیرحضوری از اپلیکیشن تجارت الکترونیک پارسیان و bilit.tafrihati.com تهیه نمایند.

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: برای جلوگیری از ازدحام، بازدید از موزه ها، اماکن گردشگری و کاخ موزه هایی که بازدیدنمایندگان زیادی دارند مانند سعدآباد، نیاوران، حافظیه، عالی قاپو و... سانس بندی می گردد. بر این اساس در صورتی که ظرفیت موزه ها خالی باشد، اقدام به پذیرش و فروش بلیت الکترونیکی می نمایند.

مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سانس بندی موزه ها به مردم پیشنهاد می دهیم از خرید بلیت الکترونیکی حضوری خودداری نمایند و در هنگام مراجعه حتما با ماسک باشند.

موزه ها و کاخ موزه ها در ایام نوروز در شهرهای زرد و آبی باز است و علاقه مندان برای بازدید از این اماکن فرهنگی و تاریخی می توانند از ساعت 9 صبح تا 19 بعدازظهر مراجعه نمایند.

میراث آریا

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9298

به "توصیه های مدیرکل موزه ها به مردم برای بازدید از اماکن تاریخی در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های مدیرکل موزه ها به مردم برای بازدید از اماکن تاریخی در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید