تنبل هایی که می خواهند لاغر شوند

به گزارش دوست بلاگ، ما انسان ها اساسا موجودات راحت طلبی هستیم و حتی در بحث ورزش و تناسب اندام نیز به دنبال ورزش های آسان می گردیم. پیاده روی، اسکوات، طناب زدن، دراز و نشست و حرکات کششی، ورزش های آسانی هستند که علاوه بر کالری سوزی موجب کاهش وزن و تناسب اندام می شوند.

تنبل هایی که می خواهند لاغر شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنافیت، تناسب اندام هیجان انگیز است، اما ماندن در رختخواب آسان تر است. همه ما می دانیم که تنبلی نمی تواند موجب تناسب اندام شود. شما چه می کنید اگر ذهنتان به شما بگوید ورزش کنید، اما بدنتان اجتناب کند؟ اگر شما نیز جزء تنبل هایی هستید که بین دوراهی گیر کرده اید، برنافیت با این ورزش های آسان از شما یک ورزشکار خواهد ساخت.

ورزش های آسان: پیاده روی

پیاده روی یکی از پایه ای ترین و آسان ترین ورزش ها برای کاهش وزن است. اگر تازه کار هستید، در ابتدا تنها ده دقیقه را به پیاده روی بپردازید. به مرور که این کار برای شما آسان شد، شدت آن را افزایش دهید. پیاده روی برای حفظ سلامت بدن مفید است و یک دست گرمی (وارم آپ) برای ورزش های بعدی محسوب می شود. از همه مهمتر، هر 5 دقیقه پیاده روی تند، 60 تا 80 کالری می سوزاند.

ورزش های آسان: اسکوات

اسکوات یک ورزش مناسب برای کاهش سایز ران است، اما به کاهش وزن کلی بدن نیز کمک می کند. اسکوات، همانند حرکات کاردیو ضربان قلب را بالا می برد. برای انجام این حرکت، پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کنید و در حالت نشسته اسکوات را انجام دهید. ران ها باید موازی با زمین و کمر باید صاف باشد.

اگر این کار برای شما سخت است، از یک صندلی به عنوان تکیه گاه استفاده کنید. 100 بار اسکوات، چیزی در حدود 108 کالری می سوزاند.

ورزش های آسان: طناب زدن

طناب زدن یکی از ورزش های آسان است که نیازی به معرفی کردن ندارد. همه ما در دوران کودکی از این ورزش لذت می بردیم. طناب زدن یک ورزش ایروبیک برای کل بدن است که موجب ماهیچه سازی شده و هر دقیقه از آن 10 کالری می سوزاند.

با ده دقیقه طناب زدن در روز شروع کنید، سپس با کمی تغییر در سبک، مدت زمان آن را افزایش دهید. مثلا می توانید طناب زدن یک پا و یا طناب زدن در حال دویدن را امتحان کنید. اگر به طور مداوم طناب بزنید، بدون شک لاغر خواهید شد.

ورزش های آسان: دراز و نشست

چربی های شکم یکی از مشکلاتیست که همه می خواهند از شر آن خلاص شوند. یکی بهترین و آسان ترین راه ها برای لاغری شکم دراز و نشست است. به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید. دست ها را زیر سر بگذارید و سعی کنید خود را به سمت زانوها بالا بکشید.

این حرکت را در سه ست 25 مرتبه ای هر یک روز در میان تکرار کنید. 6 دقیقه دراز نشست در روز 60 کالری می سوزاند. خوشبختانه می توانید این ورزش را در هنگام تماشای تلویزیون نیز انجام دهید.

ورزش های آسان: بالا بردن پاها از بغل

اگر تمام عمر را تنبلی کرده اید، بدون شک جزء آن دسته از افرادی هستید که شکم و پهلو کابوس شما شده. یکی از ورزش های آسان برای کاهش وزن و از بین بردن چربی ها، بالا بردن پاها از بغل است. به پهلو بخوابید و تا جایی که می توانید پاها را بالا ببرید. این حرکت برای چربی های پهلو فوق العاده است. می توانید این ورزش را در حالت ایستاده نیز انجام دهید. هر 300 حرکت از آن بیش از 40 کالری می سوزاند.

ورزش های آسان: حرکات کششی

حرکات کششی نه تنها موجب ریلکس شدن اندام ها می شود، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می کند. این حرکات، انعطاف پذیری را افزایش می دهد، جریان خون را بهبود می بخشد و فشار را از روی ماهیچه ها بر می دارد. 10 دقیقه حرکات کششی در روز، 50 کالری می سوزاند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7365

به "تنبل هایی که می خواهند لاغر شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبل هایی که می خواهند لاغر شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید