تخصیص 834 میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی و کارآفرینی به فارس

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل امور مالی و دارایی استان فارس گفت: 834 میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی و کارآفرینی به فارس اختصاص یافته است.

تخصیص 834 میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی و کارآفرینی به فارس

به گزارش خبرنگار از ، بابک دایی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس با بیان اینکه سال جاری هم در بند الف تبصره 18 منابعی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال در نظر گرفته شده است، گفت: 32 هزار میلیارد تومان برای کل کشور در نظر گرفته شده و اولویت تخصیص با استان هایی است که نرخ بیکاری بالاتری دارند.

او با بیان اینکه سهم استان فارس 3.1 درصد کل اعتبارات کشور است که حدود 843 میلیارد تومان است، اضافه کرد: 350 پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم که پیشنهاد می گردد اولویتمان را بگذاریم روی پروژه های نیمه تمام بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی و سمت ایجاد پروژه نو نرویم.

دایی با بیان اینکه دستورالعمل بند الف تبصره 18، 14 مرداد ماه سال جاری ابلاغ شده است، گفت: استفاده از منایع این تبصره تا به امروز عملیاتی نشده است و تا آخر آذرماه وقت داریم که این اعتبار را جذب کنیم و اگر جذب نگردد به استان های دیگر اختصاص می یابد.

دایی با بیان اینکه کسب و کار های خانگی، واحد های تولیدی خرد، کوچک، میانه و عظیم و شرکت دانش بنیان و واحد های تولیدی پیشران از این تسهیلات می توانند استفاده نمایند، گفت: پارسال هم سهم فارس از این اعتبارات 3.2 دهم بوده که 243 میلیارد تومان جذب نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11349

به "تخصیص 834 میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی و کارآفرینی به فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 834 میلیارد تومان بودجه اشتغال زایی و کارآفرینی به فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید