تحویل 90 هزار قطعه کارت سوخت در فارس

به گزارش دوست بلاگ، معاون فنی اداره کل پست استان فارس گفت: از زمان شروع اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا به امروز 90 هزار قطعه کارت سوخت توسط پست به صاحبان خودروها تحویل داده شده است.

تحویل 90 هزار قطعه کارت سوخت در فارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، روح الله عباسی چهارشنبه 27 آذر به خبرنگاران گفت: از کل کارت سوخت های تحویل شده به صاحبان خودروها، 39 هزار قطعه در باجه معطله قرار داشته و مابقی توسط نامه رسانان بر اساس نشانی اعلامی تحویل داده شده است.

او اعلام نمود: با توجه به افزایش مراجعه شهروندان برای دریافت کارت سوخت شیفت کاری پرسنل فعال در باجه های معطله نیز افزایش یافته است تا خدمات رسانی بهتری به متقاضیان انجام گردد.

معاون فنی اداره کل پست استان فارس از شهروندان درخواست کرد که پیش از حضور در باجه های معطله پست، از وجود کارت سوخت خود در اداره پست مطمئن شوند.

عباسی ادامه داد: متقاضیانی که تا به امروز پیروز به دریافت کارت سوخت خودروی خود نشده اند، ابتدا به وسیله ارسال شماره VIN کارت خودرو به سامانه پیامکی 1101202040، تماس با کد خدماتی 9627 یا مراجعه به دفاتر پلیس 10 + و سایت epolice.ir نسبت به دریافت شناسه پستی کارت یا کد رهگیری مرسولات پستی اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: این افراد سپس باید با مراجعه به سایت شرکت ملی پست به نشانی www.post.ir قسمت رهگیری مرسولات از محل دقیق کارت خود آگاه شوند.

عباسی گفت: گاه بعضی متقاضیان بدون کسب اطلاع از محل نگهداری کارت سوخت، به همراه مدارک به نزدیک ترین دفتر پستی با محل کار یا سکونت خود مراجعه می نمایند، حال آنکه امکان دارد کارت در دفتر دیگری بایگانی شده باشد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2614

به "تحویل 90 هزار قطعه کارت سوخت در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 90 هزار قطعه کارت سوخت در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید