تجلیل از رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در حوزه ساماندهی امور جوانان

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/ایلام در مراسمی با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار از چهار مدیر و سه فرماندار فعال حوزه ساماندهی امور جوانان استان ایلام تجلیل شد.

تجلیل از رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در حوزه ساماندهی امور جوانان

در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان از قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد، علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر،غلامرضا حسینی رییس جهاد دانشگاهی و علی رشیدی مدیرکل فنی و حرفه ایلام به نام مدیران برتر و همچنین جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان، سیدرضا کریمیان فرماندار چرداول و مسلم تیرافکن فرماندار بدره به نام فرمانداران برتر و فعال حوزه ساماندهی امور جوانان که بیشترین فعالیت را داشته و مصوبات این حوزه را اجرا کرده اند، تجلیل شد.

الیاس فتاحی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست اظهار کرد: 502 سازمان مردم نهاد در ایلام فعال بوده که از این تعداد 79 سازمان مربوط به اداره کل ورزش و جوانان این استان است.

وی گفت: 52 قرارداد سال 99 با سازمان های مردم نهاد استان به ارزش 6 میلیارد ریال منعقد شد که از این میزان هشت قرارداد به ارزش 800 میلیون ریال مربوط به اداره کل ورزش و جوانان ایلام است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلفی فعالیت و خدمات متنوعی به مردم ارائه می کنند که می توان به اقدامات این سازمان ها در مقابله کرونا از طریق تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی اشاره کرد، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد همچنین در بحث توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی و گندزدایی منطقه ها آلوده به ویروس کرونا بیشترین تلاش و اهتمام را داشتند که این اقدام جهادی آنان شایسته قدردانی است.

فتاحی افزود: به دلیل شیوع کرونا صدور مجوز برای سازمان های مردم نهاد با کندی صورت گرفت و نشست های کمتری هم در راستا تشکیل شد که امیدواریم زنجیره کرونا قطع و بیش از گذشته به سازمان های مردم نهاد که مهم ترین پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند، توجه شود.

وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیران و فرمانداران فعال حوزه جوانان گفت: مهم ترین نقش ستاد ساماندهی جوانان احیای امید و اعتماد سازی برای جوانان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار شرح داد: کشور در این مقطع حساس و تاریخی بیش از هر زمان دیگری نیازمند استفاده از فکر، اندیشه و خلاقیت جوانان است که در این راستا ستاد ساماندهی امور جوانان و همچنین مرکز رشد و نو آوری جهاد دانشگاهی برای تحقق این مهم در حرکت هستند.

فتاحی افزود: متولیان امور فرهنگی و تشکل های مردم نهاد وظیفه دارند در شرایط موجود موجبات ازدواج آسان را برای جوانان مهیا کنند و باید در جهت ایده های مثبت و نو آنان حرکت کنیم.

معاون استاندار ایلام بیان نمود: باید بستر را برای رشد و افزایش سازمان های مردم نهاد در استان فراهم کنیم چرا که هر میزان تعداد این سازمان ها افزایش یابد شاهد کاهش میزان آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11377

به "تجلیل از رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در حوزه ساماندهی امور جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در حوزه ساماندهی امور جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید