تامین 70 درصد برق صحن حضرت زهرا (س)

به گزارش دوست بلاگ، شبکه برق و روشنایی 70 هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) آماده شده است و 30 هزار مترمربع باقیمانده نیز تا سرانجام سال جاری تکمیل می شوند.

تامین 70 درصد برق صحن حضرت زهرا (س)

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، صحن حضرت زهرا (س) یکی از پروژه های عظیم ستاد بازسازی عتبات برای توسعه حرم علوی به شمار می رود که این صحن در دو بخش زیارتی و غیرزیارتی با مساحت 220 هزار مترمربع احداث شده است.

در طرح توسعه حرم امیرالمؤمنین (ع) بخش زیارتی در سه طبقه طراحی و ساخته شده است که به گفته مسؤولان ستاد بازسازی عتبات تمامی قسمت های بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) ساخته و تکمیل شده و تجهیز آن در حال انجام است، به طوری که هم اکنون روشنایی یکی از طبقات صحن صورت می گیرد.

با نصب سیستم های گرمایش و سرمایش و همینطور روشنایی صحن حضرت زهرا (س) حرم علوی، مهندسان در حال تأمین شبکه برق برای این صحن هستند، به طوری که تا به امروز سیستم برقی برای بیش از 70 درصد بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) تأمین شده است.

بر همین اساس، شبکه برقی 70 هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا (س) آماده شده است و 30 هزار مترمربع باقیمانده نیز تا انتها سال جاری تکمیل می شوند.

به گزارش فارس، سال گذشته عملیات تجهیز سیستم خنک کننده و ضدعفونی کننده صحن حضرت زهرا (س) حرم علوی انجام شد و به زودی بخش زیارتی و غیرزیارتی صحن حضرت زهرا (س) حرم امام علی (ع) بر روی زائران باز می شود.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3530

به "تامین 70 درصد برق صحن حضرت زهرا (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین 70 درصد برق صحن حضرت زهرا (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید