برگزاری نمایشگاه توانمندی های ورزش گیلان

به گزارش دوست بلاگ، نمایشگاه توانمندی های ورزش گیلان در رشت برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی های ورزش گیلان

به گزارش خبرنگار از ، مرتضی ورزلدوست، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: دومین نمایشگاه توانمندی های ورزش استان گیلان در سالن یادگار امام (ره) شهر رشت برگزار می شود.

او اضافه کرد: هیات های ورزشی و اداره هایی که ارتباط مداوم با حوزه ورزش و جوانان دارند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا گام هایی در ایجاد جو همگرایی بین عوامل اثرگذار ورزش استان بردارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش گیلان گفت: توجه به طرح استعدادیابی رایگان و آموزش ورزشکاران در همه رشته های ورزشی از کار های جانبی این نمایشگاه است.

ورزلدوست بیان نمود: علاقه مندان می توانند 21 تا 23 آبان ماه با مراجعه به مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در گلسار رشت علاوه بر بهره مندی از این طرح، از خدمات رایگان مشاوره ورزشی، تغدیه، مکمل ها و طراحی تمرین، مشاوره ازدواج و خانواده، کتاب های آموزشی، علمی، پزشکی، ورزشی و فرهنگی هم استفاده کنند.

او شرح داد: در این نمایشگاه به دستاورد های ورزش استان در حضور سازمان های مردم نهاد و برخی ادارات گیلان پرداخته خواهد شد.

ع

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1099

به "برگزاری نمایشگاه توانمندی های ورزش گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه توانمندی های ورزش گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید