بازگشایی مرزهای هوایی ازبکستان از فردا

به گزارش دوست بلاگ، دولت ازبکستان از بازگشایی مرزهای هوایی این کشور با اجرای تمهیدات پیشگیرانه و قرنطینه مسافران با توجه به کشور مبداء اطلاع داد.

بازگشایی مرزهای هوایی ازبکستان از فردا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت ازبکستان گفت میخواهد از فردا (15 ژوئن، 26 خرداد) اقدام به بازگشایی مرزهای هوایی خود با رعایت تمهیدات پیشگیرانه با توجه به کشور مبداء مسافران ورودی خواهد نمود.

دولت ازبکستان در بیانیه ای گفت، مرزهای هوایی این کشور که از ماه مارس بسته شده اند، از فردا برای دیپلمات ها و اعضای خانواده شان، سرمایه گذاران، گردشگران و پزشکان و همچنین آن هایی که برای تحصیل یا معالجه کشور را ترک نموده بودند، باز خواهد شد و امکان بازگشت شان وجود خواهد داشت.

مسافرانی که به ازبکستان وارد می شوند با توجه به کشوری که از آنجا (مبداء) می آیند، یا قرنطینه شده یا در خانه های شان تحت نظر و قرنطینه خانگی قرار می گیرند و در صورت نداشتن مشکل، وارد کشور خواهند شد. کسانی که از چین، ژاپن، کره جنوبی و سرزمین های اشغالی وارد ازبکستان می شوند، قرنطینه خانگی می شوند.

تا به امروز حدود 5 هزار مورد قطعی ابتلا به کرونا و 19 مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید-19 در ازبکستان گزارش شده است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5471

به "بازگشایی مرزهای هوایی ازبکستان از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرزهای هوایی ازبکستان از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید