بازدید مسئولان استانی از فرایند عملیات اجرایی ساخت موزه فرش بیجار

به گزارش دوست بلاگ، فرایند ساخت موزه فرش بیجار با حضور بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار، اسماعیل مریوانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و تنی چند از مسئولین روز سه شنبه 10 تیرماه 99 مورد بازدید نهاده شد.

بازدید مسئولان استانی از فرایند عملیات اجرایی ساخت موزه فرش بیجار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کردستان، در این بازدید اسماعیل مریوانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده شده در زمینه ساخت موزه فرش بیجار و سایر آثار تاریخی گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای وظایف محوله تمام امکانات خود را به منظور تسریع در فرایند اجرای این پروژه به کار خواهد بست.

او اضافه کرد: شهرستان بیجار یکی از شهرستان های مهم استان به لحاظ آثار تاریخی و فرهنگی است و فرش این شهرستان نیز شهرت جهانی دارد برهمین اساس ساخت موزه فرش و تکمیل و بازسازی سایر آثار تاریخی نقش مهمی در ماندگاری توریست و همچنین توسعه سایر بخشهای شهرستان بیجار می تواند ایفا نماید.

در ادامه این بازدید جلسه ای به منظور آنالیز شرایط آثار تاریخی شهرستان بیجار در محل فرمانداری با حضور مسئولین حاضر تشکیل و طی این جلسه مقرر شد اعتبارات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه های موزه فرش بیجار، کمپ توریستی قمچقای، منطقه توریستی صلوات آباد، کوه نسار، تکمیل کمپ حمزه عرب، خرید ساختمان خان احمدی و تیمچه امیرتومان اختصاص داده گردد و همچنین پایگاه باستان شناسی مختص به قلعه قمچقای نیز ایجاد گردد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5875

به "بازدید مسئولان استانی از فرایند عملیات اجرایی ساخت موزه فرش بیجار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مسئولان استانی از فرایند عملیات اجرایی ساخت موزه فرش بیجار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید