بازدید امیر سرلشکر موسوی از مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی

به گزارش دوست بلاگ، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی نزاجا بازدید کرد.

بازدید امیر سرلشکر موسوی از مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی نزاجا از بخش های مختلف این مرکز بازدید و فرایند اجرا و ارائه آموزش های دوره های رزم مقدماتی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش در بدو ورود به مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی از نمایشگاه دستآوردها و ابتکارات مرکز در راستای سال جهش تولید و همچنین فرایند اجرای طرح های لبیک یا خامنه ای نیروی زمینی و طرح های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی بازدید و در ادامه با روسا و روحانیون عقیدتی سیاسی های یکان های تابعه مستقر در منطقه پرندک دیدار کرد.

همچنین امیر سرلشکرموسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آموزش تکاور شهید شبان نیروی زمینی نیز حضور پیدا کرد و گفت: امروز مسئولیت ارتش و نیروی زمینی بسیار بشتر از گذشته است و کسانی که در این مرکز، آموزش می بینند باید در خاتمه دوره آموزشی خود به این توانایی برسند که روحیه سلحشوری و رزمندگی را در یکان خود زنده کنند و بقیه افراد یکان را به حرکت درآورند.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5298

به "بازدید امیر سرلشکر موسوی از مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید امیر سرلشکر موسوی از مرکز تربیت و آموزش 02 شهید انشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید