اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت در یک نرم افزار برای اندروید و iOS منتشر شد

به گزارش دوست بلاگ، امروز مایکروسافت از نسخه جدید اپلیکیشن آفیس (Office) خود برای پلتفرم های اندروید و iOS رونمایی کرد.

اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت در یک نرم افزار برای اندروید و iOS منتشر شد

در حالی که این غول نرم افزاری برای سال های طولانی این استراتژی را پیش برده که برای ورد، اکسل، پاورپوینت و بقیه ابزارهای آفیس خود یک نرم افزار اختصاصی عرضه کند؛ اکنون اپلیکیشن Office با ترکیب همه آن ها منتشر کرده است. بنابراین؛ شما فقط باید یک نرم افزار آفیس دانلود و نصب کنید.

با اپ جدید آفیس می توانید تمام اسناد گذشته را با هر فرمتی باز کنید یا اسناد جدیدی با فرمت های ورد، اکسل و پاورپوینت بسازید. همین طور، می توانید متن ها و جدول ها را از روی گوشی خود اسکن کرده و به یک سند آفیس تبدیل کنید.

کاربرانی که این اپلیکیشن را دانلود و نصب کردند و تجربه چند روز کار با آن را دارند؛ ایده مایکروسافت در ترکیب ورد، اکسل و پاورپوینت را تحسین کرده و از عملکرد آفیس جدید بسیار راضی هستند. این تجربه کاربری جدیدی است که شما دیگر نیازی به باز کردن چند اپلیکیشن ندارید و همه کار خود را در یک اپ انجام می دهید.

فقط باید یک اپ دانلود کنید و تمرکز، چندوظیفه گی، سرعت و حجم کار شما کاهش پیدا می کند. خود اپلیکیشن هم کم حجم تر و سبک تر شده، سریع تر از زمانی است که با چند اپ جداگانه کار می کنید.

افزایش تمرکز و بهره وری با ویژگی های جدید

اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت مانند یک هاب و نقطه مرکزی مایکروسافت روی گوشی هوشمند شما است. تمام ویژگی های جدیدی که این شرکت در چند ماه اخیر برای نرم افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت عرضه کرده؛ یک جا روی این اپ در دسترس کاربر قرار گرفتند.

از جمله می توان به ابزارها و ویژگی های جدیدی مانند انتقال فایل ها از کامپیوتر به روی گوشی، تبدیل تصاویر به متن و جدول، اسکن تصاویر درون فایل های PDF، اسکن کیو آر کدها و غیره اشاره کرد. شاید این ویژگی ها در نسخه های آفیس قبلی هم وجود داشتند ولی در لایه های زیرین این اپ ها پنهان بودند که اکنون بهتر و راحت تر در دسترس هستند.

همچنین، در نسخه جدید نرم افزار موبایل آفیس شاهد ترفندها و میانبرهایی هستند که کار با ابزارهای این مجموعه را همانند نرم افزار دسکتاپ آفیس راحت تر و سریع تر کرده است.

مایکروسافت همزمان با انتشار نسخه جدید آفیس خود، از لوگوی جدید این مجموعه هم به نام Fluent Design رونمایی کرد. به نظر می رسد رنگ نارنجی این لوگو نسبت به گذشته پررنگ تر شده و طبق گفته های مایکروسافت، به تدریج جایگزین همه لوگوهای نرم افزارهای آفیس می شود.

برای دریافت و آزمایش نسخه جدید اپلیکیشن آفیس مایکروسافت می توانید به این نشانی وب برای اندروید و این آدرس برای iOS مراجعه کنید.

منبع

  • طراحی تراکت

    طراحی تراکت | بهترین طراحی را از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی بخواهید

  • طراحی کاتالوگ

    طراحی کاتالوگ | با یک طراحی حرفه ای کاتالوگ کسب و کارتان را به اوج ببرید

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 697

به "اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت در یک نرم افزار برای اندروید و iOS منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت با ادغام ورد، اکسل و پاورپوینت در یک نرم افزار برای اندروید و iOS منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید