افتتاح چهارمین اقامتگاه بوم گردی روستای گلین کردستان

به گزارش دوست بلاگ، اقامتگاه بوم گردی سردره در روستای گردشگری گلین به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز دوشنبه 14 بهمن 98 افتتاح شد.

افتتاح چهارمین اقامتگاه بوم گردی روستای گلین کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، مراسم افتتاح چهارمین اقامتگاه بوم گردی روستای گلین که با حضور منصور مولانائی، معاون عمرانی فرماندار سنندج، خداداد مولودی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران ادارات دولتی و اهالی روستای گلین برگزار شد. اقامتگاه بوم گردی سر دره به عنوان چهارمین طرح بوم گردی در روستای مزبور به بهره برداری رسید.

خداداد مولودی در آیین افتتاح این اقامتگاه با بیان آماری از طرح های بوم گردی به بهره برداری رسیده در استان گفت: بیش از 78درصد طرح های بوم گردی اجرا شده در استان متعلق به شهرستان سنندج است.

در ادامه منصور مولانائی با اشاره به آمار طرح های گردشگری شهرستان و به ویژه بخش سیروان و شرایط توپوگرافی خاص منطقه خواستار استفاده هرچه بیشتر اهالی روستاهای منطقه از ظرفیت های گردشگری با استفاده از طرح های مختلف به ویژه ساخت اقامتگاه های بوم گردی شد.

این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 2میلیارد ریال و با اشتغال زایی سه نفر و با استفاده از مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات گردشگری و به عنوان هفدهمین اقامتگاه بوم گردی کردستان فعالیت خود را آغاز کرد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3128

به "افتتاح چهارمین اقامتگاه بوم گردی روستای گلین کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح چهارمین اقامتگاه بوم گردی روستای گلین کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید