ارومیه آماده میزبانی مسابقات لیگ ملتهای والیبال دنیا

به گزارش دوست بلاگ، محمد حضرت پور در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه آدینه این هفته اولین بازی مسابقات لیگ دنیای والیبال در سالن 6 هزار نفری غدیر شروع می گردد اظهارداشت: ارومیه به مدت سه روز میزبان هفته سوم رقابت های والیبال لیگ ملت های دنیا با حضور کشورهای روسیه، کانادا و لهستان است.

ارومیه آماده میزبانی مسابقات لیگ ملتهای والیبال دنیا

وی با اشاره به آماده سازی فضای شهری برای میزبانی شایسته این دوره از رقابت ها اظهارداشت: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح دنیای در شهرها چون ارومیه بزرگترین فرصت برای شناساندن و معرفی ظرفیت های شهر است و اگر هر چقدر بتوانیم پتانسیل ها موجود در ارومیه را به دنیایان معرفی کنیم به همان اندازه رونق مالی در شهر ایجاد می گردد.

وی با بیان اینکه فضای شهر ارومیه با انجام اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری جهت استقبال از برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال دنیا آماده شده است اضافه نمود: برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال دنیا بهترین بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار 2020 است.

شهردار ارومیه آماده سازی هر چه بهتر سالن برگزاری مسابقات و انجام اقدامات زیر ساختی خارج از سالن چون فضا سازی شهر شامل آماده سازی مسیرهای منتهی چون جاده سلماس و جاده دریا به سالن و محل اقامت چون آسفالت، پیاده رو سازی، رنگ آمیزی و کاشت گل از جمله کاشت گل رز و همچنین تعریض جاده سلماس و پیاده رو سازی در قالب ساماندهی ورودی های شهر را از جمله اقدامات جهت استقبال برای برگزاری مسابقات اظهار داشت.

حضرت پور با تاکید بر اینکه تمام توان مدیریت شهری و استان با برگزاری مسابقات لیگ دنیای والیبال، معرفی هر چه بهتر ارومیه از بعد گردشگری و ورزشی است گفت: این مسابقات 2 میلیارد بازدید کننده در دنیا خواهد داشت که با بازدید تنها 20 هزار نفر، میزان اشغال هتل که اکنون 50 درصد است به 70 الی 80 درصد می رسد و با تحقق این مهم شاهد ایجاد اشتغال و افزایش درامدها در تمامی حوزه ها در شهر خواهیم بود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه تمام کوشش این است که زیر ساخت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری در شهر را توسعه دهیم اضافه نمود: از جوانان بینده این مسابقات در سالن شش هزاری نفری درخواست می کنیم با اخلاق مداری به دیدین بازی و تشویق تیم ها بپردازند و خدای نانموده به بهانه تشویق تیم ایران به تخریب تیم مقابل نپردازند چرا که این بازی های 2 میلیارد بازدید کننده در دنیا دارد.

حضرت پور با اشاره به نصب المان های مناسبتی درمسیر های منتهی به برگزاری مسابقات عنوان نمود: المان های مناسبتی چون نمادهای والیبال و همچنین بنرهای خوش آمدگویی به زبان لاتین و المان توپ والیبال در میدان خیرین و معرفی ارومیه به عنوان شهر والیبال در قالب صنایع دستی این شهر در نقاط مختلف نصب شده است.

شهردار ارومیه عنوان نمود: جهت مطرح کردن ارومیه و ارومیه 2020 شهر ایده ال برای گردشگری قراردادی جهت انعکاس ظرفیت های گردشگری این شهر در قالب فیلم و مستند در تمامی حوزه ها در شبکه های داخلی و برون مرزی به زبان های فارسی ترکی، عربی و انگلیسی به انعقاد می رسد تا ظرفیت های ارومیه به تصویر کشیده گردد و در سایه شاهد توسعه صنعت گردشگری و در نتیجه رونق مالی در شهر باشیم.

شهردار ارومیه با اشاره به احیای دریاچه ارومیه، بیان نمود: در حال حاضر بهترین فرصت است زیبایی های دریاچه را با هدف جذب گردشکر به تصویر بکشانیم و در این راستا شهرداری ارومیه جهت تحقق جذب گردشگر اقدام به برگزاری جشنواره عکس دریاچه ارومیه و اجرای طرح دوچرخه سواری دوردریاچه ارومیه نموده است تا درقبال این اقدامات شهر را بری تحقق شعار ارومیه 2020 و معرفی ارومیه به عنوان شهر بین الملل گردشگری آماده کرد تا در سایه آن شاهاد اشتغال و توسعه درآمدها بخش حمل نقل، هتل و کشاورزی باشیم.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 669

به "ارومیه آماده میزبانی مسابقات لیگ ملتهای والیبال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارومیه آماده میزبانی مسابقات لیگ ملتهای والیبال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید