اختصاص دومین بیمارستان در ارومیه به بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش دوست بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) هم برای درمان بیماران کرونایی در ارومیه اختصاص یافت.

اختصاص دومین بیمارستان در ارومیه به بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا، علاوه بر بیمارستان طالقانی، بخشی از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر نیز در مدار درمان این مبتلایان نهاده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: در صورت احتیاج بخش های دیگر بیمارستان های ارومیه نیز به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده می گردد.

آقازاده ادامه داد: رعایت موارد پیشگیری از بیماری کرونا در جامعه بسیار کمرنگ شده و همین امر، تعداد بیماران مبتلا را به صورت صعودی بالا برده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اعلام کرد: شهروندان باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا میزان ابتلا روز به روز کاهش یابد.

آقازاده تاکید نمود: افزایش قابل توجه مراجعه بیماران با شرایط حاد تنفسی در آذربایجان غربی، هشداری اساسی در مورد ایجاد موج های جدید شیوع بیماری کروناست که نباید در این خصوص سهل انگاری کرد.

ن م

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5596

به "اختصاص دومین بیمارستان در ارومیه به بیماران مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص دومین بیمارستان در ارومیه به بیماران مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید