احتمال دعوت چند بازیکن استقلال به کمیته اخلاق، چرا استوری گذاشتید؟

به گزارش دوست بلاگ، حضور چهره جنجالی و غیرمرتبط در تمرین استقلال، باعث شده تا امروز خبری دهان به دهان بچرخد که در احتمال دعوت شدن چند بازیکن استقلال به کمیته اخلاق وجود دارد.

احتمال دعوت چند بازیکن استقلال به کمیته اخلاق، چرا استوری گذاشتید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چهره جنجالی و غیرفوتبالی که با بعضی از بازیکنان استقلال رابطه بسیار گرمی دارد، در صفحه اینستاگرامش تصاویری از حضورش در تمرین این تیم را منتشر نموده بود و ظاهرا چند بازیکن استقلال هم تصویر این فرد را استوری نموده اند که این موضوع باعث حساسیت کمیته اخلاق شده است و احتمال دعوت این بازیکنان به کمیته اخلاق وجود دارد.

بعد از ورود کمیته انضباطی به این ماجرا، حالا کمیته اخلاق تصمیم گرفته تمام بازیکنانی که با چهره جنجالی عکس گرفته اند یا تصویر او را منتشر نموده اند، به کمیته اخلاق فدراسیون احضار کند تا آنها بابت این موضوع به اعضای کمیته اخلاق جوابگو باشند. البته به نظر نمی رسد به خاطر این استوری ها محرومیتی در کار باشد و کار با چند تذکر و البته حذف استوری ها و پستها به پایان می رسد. یکی از بازیکنان استقلال عکسی از حضور دو سال پیش این چهره در تمرین استقلال در استوری اش منتشر نموده بود که آن هم جنجال ساز شد.

فوتبالی

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8905

به "احتمال دعوت چند بازیکن استقلال به کمیته اخلاق، چرا استوری گذاشتید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال دعوت چند بازیکن استقلال به کمیته اخلاق، چرا استوری گذاشتید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید