اتلتیکومادرید و سویا مشتریان جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، نشریه estadiodeportivo اسپانیا در گزارشی به آخرین شرایط جابجاییی باشگاه سویا اسپانیا پرداخته و از گزینه های مدنظر این باشگاه در جابجایی تابستانی رونمایی نموده است.

اتلتیکومادرید و سویا مشتریان جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

این روزنامه با قرار دادن عکس سردار آزمون روی جلد خود و اختصاص عکس و تیتر اول خود به این مهاجم ایرانی، در بخشی از گزارش خود آورده است: گزینه دیگر مرتبط با سویا هم گران قیمت است. این بازیکن سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است که کل دوران حرفه ای فوتبالش را در روسیه و در تیم های روبین کازان و روستوف گذراند تا اینکه در ژانویه 2019 تیم زنیت روسیه با 12 میلیون یورو با او تا سال 2022 قرارداد بست. طبق اعلام سایت Breakingnews باشگاه زنیت با توجه به درخواست های زیادی که برای آزمون وجود دارد مبلغ 25 تا 30 میلیون یورو را برای فروش وی طلب می نماید. باشگاه سویا هم در لیست پنج باشگاه علاقه مند به این مهاجم 25 ساله است. آزمون در فصل جاری 14 گل زده و 7 پاس گل داده و سایت ترانسفرمارکت قیمتش را 14.5 میلیون یورو تخمین می زند.

در ادامه این گزارش آمده است: رقبای سویا برای جذب آزمون می توانند وستهام (انگلیس) اتلتیکو مادرید (اسپانیا)، فیورنتینا و ناپولی (ایتالیا) باشند که به نظر می رسد علاقه دارند سریع تر قرارداد با آزمون را امضا نمایند.

نشریه اسپانیایی حتی نام واسطه انتقال آزمون به سویا را هم فالی رمضانی عنوان نموده است که به طور دائم با خاویر ریبالتا مدیر اسپانیایی تیم زنیت روسیه در ارتباط بوده است.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4654

به "اتلتیکومادرید و سویا مشتریان جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتلتیکومادرید و سویا مشتریان جدید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید