شروع پویش #ورزشی، شو در مراکز واکسیناسیون کرونا مرکز

به گزارش دوست بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران از شروع اجرای پویش #ورزشی-شو در مراکز واکسیناسیون کرونا مرکز خبرداد.

شروع پویش #ورزشی، شو در مراکز واکسیناسیون کرونا مرکز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، فرشید اسحاقی با بیان اینکه در این پویش مربیان و مشاوران پزشکی ورزشی به ارائه مشاوره های فعالیت های بدنی و حرکات اصلاحی ورزشی به شهروندان می پردازند، اضافه نمود: 30 مجموعه ورزشی سازمان ورزش جهت انجام واکسیناسیون در اختیار ستاد کرونا قرارگرفته و در این پویش شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی دعوت شده و آگاهی های لازم در حوزه تغذیه مناسب، حرکات اصلاحی ورزشی و فعالیت های ارتقا دهنده سیستم دفاعی بدن را فرا می گیرند.

وی اظهارداشت: بعلاوه چهره های ورزشی مرکز در اجرای پویش حضور خواهند داشت و به جهت ترغیب بیشتر شهروندان نسبت به فعالیت های ورزشی و پرتحرک از جمله پیاده روی، با همکاری سامانه اینوگام نسبت به ثبت رکوردهای پیاده روی شهروندان اقدام و به طور هفتگی جوایزی به شهروندان اهدا خواهد شد.

اسحاقی اضافه نمود: این پویش ابتدا در مراکز واکسیناسیون کرونا در مجموعه های ورزشی شهرداری تهران اجرایی شده و در آن، مربیان و مشاوران ورزشی با پوشش یکسان، نسبت به آموزش و دعوت شهروندان به انجام فعالیت های ورزشی اقدام خواهند کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11402

به "شروع پویش #ورزشی، شو در مراکز واکسیناسیون کرونا مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پویش #ورزشی، شو در مراکز واکسیناسیون کرونا مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید