آغاز مذاکره PSG با محمد صلاح

به گزارش دوست بلاگ، طبق اعلام روزنامه اکیپ باشگاه پاری سن ژرمن مذاکرات خود را با مدیر برنامه محمد صلاح آغاز کرده است.

آغاز مذاکره PSG با محمد صلاح

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، احتمال جدایی کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن زیاد است و به همین خاطر باشگاه به دنبال انتخاب جایگزینی شایسته برای این بازیکن است.

ام باپه حاضر به تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن نشده است و به نظر می رسد که او در انتها فصل جاری راهی رئال مادرید خواهد شد.

روزنامه اکیپ در ادامه گزارش خود نوشت: مسئولان پاری سن ژرمن نگرانی جدایی ام باپه هستند و به همین خاطر دوست ندارند که عقب افتند و خیلی زود در اندیشه انتخاب جایگزین این بازیکن هستند.گزینه اصلی جایگزینی ام باپه، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول است تا جایی که مسئولان باشگاه مذاکراتی با مدیر برنامه این بازیکن داشته اند.

البته اکیپ گفت که هنوز این مذاکرات در مرحله ابتدایی است و جنبه رسمی به خود نگرفته است اما احتمال پیوستن این بازیکن زیاد است.

محمد صلاح در فصلی که لیورپول ناامید کننده بود آمار گلزنی خوبی داشت. او تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد و این باشگاه انگلیسی رقم بالایی برای فروش او می خواهد.

از روبرت لواندوفسکی به عنوان دیگر گزینه جایگزینی ام باپه یاد شد که البته این انتقال بسیار بعید است چرا که بایرن قصد فروش بهترین بازیکن خود را ندارد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10083

به "آغاز مذاکره PSG با محمد صلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مذاکره PSG با محمد صلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید